Κατερίνα Στικούδη: "δεν είμαι εύκολη"




Μπορεί η Κατερίνα Στικούδη να μας έχει συνηθίσει σε άκρως sexy εμφανίσεις, που ανεβάζουν επικίνδυνα το θερμόμετρο στα ύψη, όμως η ίδια δηλώνει στο περιοδικό «People» ότι είναι ένα συντηρητικό κορίτσι.
«Είμαι πάρα πολύ συντηρητική. Επάνω στη σκηνή μπορείς να προκαλείς όσο θέλεις, εκεί παίζεις ένα ρόλο. Στην τέχνη και τη μουσική δεν υπάρχουν όρια. Από την άλλη όμως, μεγάλωσα με αρχές και κάποια “πιστεύω”, οπότε αυτά δεν πρόκειται ποτέ να τα ξεπουλήσω. Μπορεί να μη βολεύω κάποιους με αυτά που λέω, αλλά σέβομαι την οικογένειά μου. Είμαι απόλυτα δεμένη με τους δικούς μου και θυμάμαι κάθε τους λέξη, κάθε τους συμβουλή. Μου έδωσαν σημαντικές αξίες και τις κρατάω μέσα μου» λέει.
Μάλιστα, τονίζει ότι η εξωτερική της εμφάνιση δεν έχει σχέση με αυτό που κρύβει στον εσωτερικό της κόσμο.
«Δουλεύω σκληρά, δεν τεμπελιάζω, δεν προκαλώ για να κάνω εξώφυλλα και να γίνεται ντόρος γύρω από το όνομά μου. Ο κόσμος με ξέρει πια. Άλλωστε, όσο ακριβά ρούχα κι αν μου φορέσουν, εγώ στο Βαρδάρη μεγάλωσα και δεν αλλάζω» προσθέτει.
Και μη νομίζετε ότι η Κατερίνα είναι κανένα εύκολο κορίτσι που πέφτει αμέσως στο φλερτ του οποιουδήποτε.
«Εγώ δεν είμαι από τις γυναίκες που θα “πέσουν” με ένα σφηνάκι ή με μια κλασική ατάκα του ’80. Θέλω λίγη φαντασία! Τώρα, το να φαντάζεται κάποιος κάτι μαζί σου, αυτό είναι δικό του θέμα και σίγουρα απέχει πολύ από τη δική μου πραγματικότητα. Δεν είμαι εύκολη στον έρωτα. Ποτέ δεν ήμουν!» τονίζει.
Πάντως, συντηρητική, συντηρητική, η Κατερίνα δεν έχει πρόβλημα να μιλήσει για το sex και να αποκαλύψει τι κάνει η ίδια μετά το sex!
«Δεν θα καθόμουν με κάποιον μόνο και μόνο γιατί είναι καλός στο sex. Κι αν μου μιλάει άσχημα ή με κάνει να κλαίω, θα πρέπει να μείνω για το sex; Αν είναι δυνατόν! Πώς θα τον φιλήσω μετά; Δεν θα μου βγει η ερωτική διάθεση, δεν θα μπορώ να λειτουργήσω. Φυσιολογικό δεν είναι;» αποκαλύπτει και πάει ακόμα παρά πέρα:
«Μετά το sex, κάνω ένα ντουζάκι να δροσιστώ! Μετά θα φάμε, θα συζητήσουμε και θα δούμε καμιά ταινιούλα» είπε η Κατερίνα, αφήνοντάς μας άφωνους.
Πού είναι ο συντηρητισμός της καλέ της κοπέλας; Τώρα, αν θα τα διαβάσει αυτά η μαμά της, τι θα πει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου