Πανό στην Ακρόπολη από αγανακτισμένους με αίτημα να βρεθεί το Φάρμακο!

Πλήθος αγανακτισμένων φιλάθλων του Ολυμπιακού κατέλαβε την Ακρόπολη και ύψωσε πανό στον ιερό βράχο εκφράζοντας την συμπαράστασή του στο δίκαιο αίτημα του Μπουρούση για περισσότερο Φάρμακο.
Οι αγνοί φίλαθλοι του Ολυμπιακού αποφάσισαν να βοηθήσουν τον μπασκετμπολίστα στην δύσκολη αναζήτηση για το θαυματουργό Φάρμακο αφυπνίζοντας ταυτόχρονα τον κόσμο και τους τουρίστες για τα όσα τραγελαφικά συμβαίνουν στην χώρα μας:
“Είναι απαράδεκτο στην Ελλάδα του 2011 να μην μπορεί να βρει κάποιος λίγο Φάρμακο. Που είναι το κράτος; Αίσχος!”
“Τι ζήτησε ο άνθρωπος; Λίγο Φάρμακο ζήτησε! Αμέσως να πέσουν να τον φάνε λες και έκανε κανένα έγκλημα”
Το πανό αναγράφει με μεγάλα γράμματα την φράση “Δώστε Φάρμακο στον Γιάννη” και είναι ορατό από αρκετά χιλιόμετρα. Την κίνηση των απλών αγνών φιλάθλων στηρίζουν οι εφημερίδες Η Μαρίδα και ο Ο Κατακόκκινος, ενώ ο επίσημος Ολυμπιακός δεν έχει πάρει ακόμα θέση.
Φάρμακο Μπουρούσης Πανό Ακρόπολη
Για τους φίλους αναγνώστες που δεν γνωρίζουν την ιστορία πίσω από το Φάρμακο, τον Μπουρούση και τον Ψωμιάδη ακολουθεί η πολυσυζητημένη συνομιλία (17.4.2011) μεταξύ του Μάκη Ψωμιάδη και του Γιάννη Μπουρούση, από την θεματική κατηγορία “Τα στημένα παιχνίδια“:
Γ: Κύριε Μάκη, καλημέρα, τι κάνετε;
Μ: Καλημέρα, Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.
Γ.: Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Μ: Αυτό το ίδιο έχουν και οι δικοί μου, το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούμε.
Γ. Ναι, κύριε Μάκη, καλά, δεν έχω κοιμηθεί.
Μ.: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ. Τόσο πολύ κύριε Μάκη;
Μ: Κι όσο περισσότερο παίξουνε τόσο γίνεται. Κατ’ αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, το βλέπαμε με τον Μαντζουράκη και τον γενικό αρχηγό στο ξενοδοχείο το Sofitel. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Μπουρούσης», χωρίς να ξέρουνε τίποτε…. (γέλια).
Γ: Α, δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)… (γέλια)
Μ: Ολοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα στο τελευταίο δίλεπτο, σηκωθήκανε οι Αγγελόπουλοι και χοροπηδάγανε, τους έδειχνε η τηλεόραση.
Γ.: Ηρθαν και οι βλάκες από κάτω, ήρθαν αν μου μιλήσουνε, αλλά εγώ έκανα τον μ…, έφυγα. Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο, να ξέρετε!
Μ: Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Γ: Ε, τώρα θέλω για τους τελικούς.
Μ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Γ.: Μέσα Μαΐου.
Μ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου.
Γ.: Εντάξει κύριε Μάκη, Φεύγετε για Καβάλα ή θα σας δούμε;
Μ: Όχι, το απόγευμα, θα έρθω, να δω το ματς σε σας, δεν πάω στο γήπεδο, να τους δώσω και την τιμή να πάω στο γήπεδο στους μπινέδες αυτούς! Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Καβάλα για 1-2 μέρες για να πάω να τους πληρώσω να πούμε.
Γ.: Εγινε, θα τα πούμε.
Μ: Εγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου