Επισήμως Γαύρος ο Άντιτς



Λίγες μέρες μετά την προφορική συμφωνία κι αφού το Sport24.gr σας είχε ενημερώσει από τις 23 Σεπτεμβρίου για την επικείμενη συμφωνία του Πέρο Άντιτς με τον Ολυμπιακό, ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση από την "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ.

Πρόκειται για έναν παίκτη ο οποίος έχει εμπειρία από το ελληνικό πρωτάθλημα και αναμένεται να προσδώσει δύναμη και σκοράρισμα στην φροντ λάιν του Ολυμπιακού.

Γεννημένος στις 29 Ιουλίου του 1982, ο Σκοπιανός φόργουορντ εξαργύρωσε την εκπληκτική του απόδοση με την Εθνική του ομάδα στο πρόσφατο Ευρωμπάσκετ, παίρνοντας μεταγραφή για τον Ολυμπιακό και είναι πολύ χαρούμενος γι' αυτό.

Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Πέρο Άντιτς δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του:"Αυτή είναι η καλύτερη χρονιά της καριέρας μου. Αρχικά κερδίσαμε το κύπελλο στη Ρωσία, μετά ήρθε η πορεία με την Εθνική στο Ευρωμπάσκετ και τώρα η μετεγγραφή στον Ολυμπιακό. Αυτό είναι και το κερασάκι στην τούρτα.

Είχα προσφορές από Ιταλία, Ισπανία και Τουρκία, αλλά όταν ήρθε η πρόταση του Ολυμπιακού και μίλησα με τον κόουτς Ίβκοβιτς όλα είχαν τελειώσει. Είναι τιμή μου να είμαι μέλος του Ολυμπιακού και να παίξω με τον κόουτς Ίβκοβιτς. Αν και είμαι 29 έχω να μάθω πολλά απ’ αυτόν".

Στη συνέχεια, ο Άντιτς σχολίασε ότι έχει συνηθίσει να παίζει με κόκκινη φανέλα:"Σ’ όλη μου την καριέρα παίζω με «ερυθρόλευκα», εκτός από τα χρόνια της ΑΕΚ, οπότε θα μου είναι πιο εύκολο (σ.σ. γέλια)".

Όσο για την προσαρμογή του, ο Πέρο Άντιτς σχολίασε ότι δεν θα έχει πρόβλημα: "Τα περισσότερα παιδιά τα ξέρω καλά. Με τον Βασίλη… μεγαλώσαμε μαζί. Τον Λάζαρο, τον Γλυνιαδάκη και τον Πελεκάνο τους ξέρω πολύ καλά. Ξέρω τον Κέσελι και τον Γκετσεβίτσιους. Μόνο για τους Αμερικάνους δεν έχω γνώμη. Ο κόουτς μου είπε τι ομάδα θέλει να δημιουργήσει και θα είναι τιμή μου να είμαι μέρος της".

Μετά από 6 χρόνια, ο Άντιτς επιστρέφει στο ελληνικό πρωτάθλημα αλλά δείχνει να είναι ενήμερος για την κατάσταση της ομάδας: "Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός είναι πάντα στην κορυφή της Ευρώπης και όλοι τους παρακολουθούν. Πέρσι είδα τον ΠΑΟΚ λόγω του φίλου μου του Γκετσέφσκι. Πιστεύω ότι παρά τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά πλέον και σ’ όλο τον κόσμο , το ελληνικό πρωτάθλημα παραμένει ανάμεσα στα τρία καλύτερα της Ευρώπης".

Ο Άντιτς έχει αγωνιστεί στη Ραμποντνίτσκι (1999-00), την ΑΕΚ (2001-05), τον Ερυθρό Αστέρα (2005-07), την Ακαντέμικ (2007-08), την Λοκομοτίβ Κούμπαν (2008-10), τη Λουκόιλ Ακαντέμικ (2010) και την Σπαρτάκ Αγίας Πετρούπολης (2010-11).

Το είχε γράψει ο Ραζνάτοβιτς

Λίγες ώρες νωρίτερα πάντως, ο Μίσκο Ραζνάτοβιτς είχε ανακοινώσει πρώτος τη μεταγραφή του Άντιτς στον Ολυμπιακό! Ο μάνατζερ του Σκοπιανού πάουερ φόργουορντ είχε γράψει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter έγραψε ότι: "Αν λέγεσαι Άντιτς πέρασες ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο. Ο Ράντομιρ κέρδισε τη δικαστική διαμάχη με την ομοσπονδία ποδοσφαίρου της Σερβίας και τώρα ο Πέρο υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό".

 
'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου