Γιασικεβίτσιους: "Ανυπομονώ να μπω στο γήπεδο"

Σε γνωστά λημέρια επέστρεψε ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, ο οποίος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκού.
 
"Η πραγματικότητα είναι ότι άργησα να επιστρέψω, αλλά επέστρεψα και ανυπομονώ να ξεκινήσω και να έχουμε μια καλή σεζόν", δήλωσε ο Λιθουανός, ο οποίος ανακοινώθηκε από την ΚΑΕ, κατά την αναχώρηση της αποστολής των πρασίνων για τη Σόφια για μια σειρά φιλικών προετοιμασίας.
Και συνέχισε: "Η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια. Το ζήτημα είναι ότι επέστρεψα και είμαι εδώ και είμαι πολύ χαρούμενος. Ξεκινάω από την αρχή, οι συμπαίκτες μου έχουν ξεκινήσει κι εγώ δεν μπορώ να πω ακόμα πολλά πράγματα. Αλλά ανυπομονώ να μπω στο γήπεδο, να μάθω τα συστήματα, τους νέους παίκτες και να είμαι σε καλή κατάσταση. Τώρα που τελείωσε το Ευρωμπάσκετ το μόνο που σκέφτομαι είναι πώς θα βοηθήσω την ομάδα μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου