Στο μυαλό του Γιάννη Βαρδινογιάννη..



Γράφει ο 29-26
Τι (δεν είπε αλλά) εννόησε χθες ο Γιάννης Βαρδινογιάννης; Τα εξής, απίστευτα, για τον κοινό νου:

1. Όταν με παρακαλούσε η μισή Αθήνα να αγοράσει την ομάδα εγώ δεν ήθελα. Τώρα που δεν θέλει κανένας θέλω εγώ!


2. Χωρίς καμιά ντροπή θα αφήσω τον σύλλογο στην Β', στην Γ' αλλά και στην Δ' εθνική και θα εξαφανιστώ.

3. Ο μέτοχος μειοψηφίας έχει την ίδια ευθύνη με τον μεγαλομέτοχο. Αν σηκώνεται και φεύγει αυτός, φεύγω και γω!

4. Όταν δεν πούλαγα ήθελα να μείνω στο Δ.Σ αλλά δεν έχω καμιά ευθύνη για τις αποφάσεις του καθώς άλλοι αποφάσιζαν!

5. Όταν μου είπαν να φύγω απο το Δ.Σ δεν το έκανα γιατί ήθελα να τους ελέγχω αλλά τελικά δεν τους έλεγξα γιατί ο ακατανόμαστος είπε ''αγοράστε και εγώ είμαι εδώ''!

6. Τελικά ήμουν στο Δ.Σ, ήμουν μεγαλομέτοχος αλλά ευθύνη δεν έχω. Για όλα φταίνε οι άλλοι και κυρίως ο ακατανόμαστος με τον Αντωνίου που ως μέτοχοι μειοψηφίας έκαναν ότι ήθελαν γιατί δεν τους έλεγξα επαρκώς και τους πίστεψα.

7. Τα πράγματα είναι απλά : Ήμουν μεγαλομέτοχος ΑΛΛΑ δεν ήμουν, ήμουν στο Δ.Σ ΑΛΛΑ δεν ήμουν, ήμουν αφεντικό ΑΛΛΑ δεν ήμουν, είχα την ευθύνη ΑΛΛΑ τελικά δεν την είχα και δεν την έχω. Οπότε παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω!

Είναι αδύνατο να μπεις στο μυαλό του Γ. Βαρδινογιάννη. Είναι βέβαιο οτι ο καπετάνιος χτυπιέται που τον έκανε αφεντικό και δεν πούλησε την ΠΑΕ το 2003 που θα έπαιρνε μπόλικο ζεστό χρήμα. Τώρα είναι αργά για δάκρυα και εξηγήσεις. Ο Γιάννης μετά τα ράλλυ και το ποδόσφαιρο ψάχνει για καινούριο χόμπι. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην τρίτη του προσπάθεια.

http://himaira.blogspot.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου