Βγάζει cd ο Γιώργος του Big Brother!!


Aυτή κι αν ήταν έκπληξη! Ο Γιώργος του Big Brother γίνεται τραγουδιστής! Το λαϊκό παιδί του reality του Alpha κάνει μια τεράστια στροφή στην ζωή του και μεταμορφώνεται. Ήδη τέσσερα τραγούδια είναι έτοιμα και έπεται και συνέχεια! Συνθέτρια και στιχουργός η Μαρία Γιαννίκου. Ένα πρόσωπο από το παρελθόν που επιστρέφει στη δισκογραφία με νέο ρόλο. Βλέπετε η Μαρία Γιαννίκου δεν είναι άλλη από την Μαρία του pop συγκροτήματος «Αδάμ και Μαρία». Ο Γιώργος δηλώνει ενθουσιασμένος αποκαλύπτοντας πως αυτές οι στιγμές είναι μοναδικές. «Είμαι ροκάς στη ζωή μου, μου αρέσει πολύ αλλά μου αρέσουν και τα λαϊκά. Τελειώσαμε το πρώτο κομμάτι και μπαίνουμε για το δεύτερο. Ζω μοναδικές στιγμές, είναι σαν παραμύθι. Η Μαρία είναι τύπος σαν εμένα και την εκτίμησα, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα κομμάτια τα λατρεύω γιατί αντιπροσωπεύουν τη ζωή μου». Η Μαρία Γιαννίκου μιλά κι εκείνη με την ίδιο ενθουσιασμό. «Μόλις ολοκληρώσαμε το πρώτο μας τραγούδι και σε λίγο θα μπούμε στο στούντιο ηχογράφησης για το δεύτερο. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τον Γιώργο, κάνουμε μαζί πρόβες, έκανε και φωνητική εξάσκηση και σαν συνθέτρια έχω να πω ότι τα πηγαίνει θαυμάσια», δηλώνει ενώ μας αποκαλύπτει τον τρόπο που ήρθαν σε επαφή: « Με τον Γιώργο γνωριστήκαμε μέσω facebook, έπειτα βρεθήκαμε τυχαία και μετά από αυτή τη συνάντηση μου πρότεινε ο Γιώργος να συνεργαστούμε. Εγώ να σας πω την αλήθεια αποφάσισα να πω το «ναι» γιατί μου αρέσει πολύ ως χαρακτήρας, είναι ντόμπρος, έχει ψυχή και δίνει και στα τραγούδια. Επειδή ο Γιώργος ακούει χρόνια μουσική σου δίνει ένα ερέθισμα και για μένα ήταν πρόκληση. Βγάζει αγάπη και ήθελα να τον μάθω να τραγουδάει». Όσο για το τραγούδια θα περιέχει το cd λέει: «Εγώ για να είμαι ειλικρινής του είχα ετοιμάσει ζεϊμπέκικο αλλά όλα άλλαξαν όταν μου είπε πόσο πολύ του αρέσει το ροκ, όποτε εκείνος με πήγε προς τα εκεί. Και όλα τα τραγούδια είναι καινούργια και ελπίζουμε ο κόσμος να τα αγαπήσει». Δείτε το βίντεο που ακολουθεί και πάρτε μια γεύση!
(πηγή gossip-tv.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου