Γιατί υπάρχουν και σταρ κατά των πλαστικών εγχειρήσεων!


«Είμαι ηθοποιός, δεν μπορώ να παγώσω τις εκφράσεις του προσώπου μου». Με αυτά τα λόγια η πανέμορφη και βραβευμένη με Οσκαρ Kate Winslet, δίνει την καλύτερη απάντηση σε όλες εκείνες τις σταρ του Χόλιγουντ που θεωρούν ότι όσο πιο πολύ παγώσουν τον χρόνο πάνω τους τόσο πιο όμορφες θα γίνουν.

Η 35χρονη που έχει βαρεθεί τη δικτατορία της ομορφιάς στην πρωτεύουσα του κινηματογράφου αποφάσισε μαζί με άλλες δύο καταξιωμένες και πολύ όμορφες συναδέλφους της να δημιουργήσουν μία βρετανική Ενωση κατά των Πλαστικών Επεμβάσεων. Μαζί της θα είναι η Emma Thompson και η νιόπαντρη Rachel Weisz.

Όπως λέει η Winslet: «Δεν θα κάνω ποτέ καμία παρέμβαση στο πρόσωπο ή το σώμα μου. Είναι αντίθετο προς την ηθική μου και προς αυτό που εγώ θεωρώ ως φυσική ομορφιά».

Η 52χρονη Thompson αναρωτιέται από την πλευρά της γιατί πρέπει οι 60άρες να μοιάζουν πλέον με 30άρες ενώ και η 41χρονη Weisz υποστηρίζει ότι «οι τέλειοι άνθρωποι δεν είναι σέξι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου