Άκρως ερωτικός ο Γιάννης Σαββιδάκης με το νεο κομμάτι «Γίνομαι Θεός» - ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ

Ο Γιάννης Σαββιδάκης επανέρχεται στο προσκήνιο της μουσικής σκηνής, φέτος μετά από αρκετό καιρό απουσίας. Η πολυαναμενόμενη Νέα δουλειά του κυκλοφορεί από την δισκογραφική εταιρεία «Φοβού Τους Δαναούς» το ελληνικό label της Black Bros Enetrtainment. To cd single «ΓΙΝΟΜΑΙ ΘΕΟΣ» περιλαμβάνει 4 νέα τραγούδια, το ΓΙΝΟΜΑΙ ΘΕΟΣ - σε μουσική και στίχους Γ. Σαββιδάκη με την φιλική συμμετοχή της γνωστής ηθοποιού Κατερίνας Τσάβαλου, το summer mix του ομώνυμου τραγουδιού, καθώς και το αγγλόφωνο τραγούδι "SAVE ME" σε original & acoustic version.
Το cd single είναι προπομπός του album, το οποίο θα κυκλοφορήσει μέχρι τα τέλη του 2011. 
ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ «ΓΙΝΟΜΑΙ ΘΕΟΣ»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ


Θέλω να σε φιλάω,θέλω να σ΄ακουμπάω
θέλω να σ΄έχω κοντά μου,
να μπλέκω τα χείλη σου με τα δικά μου
θέλω να σε λατρεύω,θέλω να σε ζηλεύω
θέλω να ξέρω τι κάνεις
τι ώρα θα φύγεις και τι ώρα θα΄ρθεις

Δεν είναι όμορφη η νύχτα αν δεν έχει αστέρια
δεν είναι ωραία τα χάδια απ΄τ΄άλλα τα χέρια
στα δυο σου χέρια μωρό μου θέλω εγώ να πεθαίνω
στην αγκαλιά μου να μπαίνεις και να σ΄ανασταίνω

Γίνομαι Θεός,γίνομαι τρελός
γίνομαι ό,τι με κάνεις εσύ
γίνομαι ό,τι θες κι ότι εσύ μου λες
μόνο εσύ με πεθαίνεις,εσύ μ΄ανασταίνεις

Θέλω να σε αγγίζω,θέλω να σε μυρίζω
θέλω μαζί μου να λιώνεις
μαζί μου ν΄αρχίζεις και να τελειώνεις
θέλω να σε προσέχω, μόνο εγώ να σ΄έχω
θέλω να είμαι κοντά σου
να βλέπω τα μάτια μου μες στα δικά σου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου