Η "γυναίκα PR" είναι ουσιαστικά αυτή η οποία πιάνει "δουλειά" σε club, bar, beach bar κτλ.
και της έχουν αναθέσει να φέρει κόσμο.
Είναι η νέα μόδα της εποχής. "Τι δουλειά κάνεις;" "Είμαι PR".
Η γκόμενα λοιπόν έχει ως δουλειά να τσιμπουκοπαρακαλάει τους φίλους της να έρθουν. Τους κολοτρίβεται κάργα δηλαδή.
Στην ουσία από το μαγαζί της πετάνε κανένα ξεροκόμματο για κάθε "κεφάλι"
που θα φέρει και που στην είσοδο θα πει το όνομά της.
Στο club πάει...άμα θέλει (χεσμένη την έχουν), ενώ από την είσοδο του καθενός παίρνει κάτι ψωροφράγκα.
Αυτό που ζητάει είναι μπας και ανοίξει κανένας φιλαράκος της μπουκάλι και τσιμπήσει κάνα 10ευρω.
Ανάλογα με το deal που έχει κάνει βέβαια. Απώτερος σκοπός είναι να δουλέψει μόνιμα εκεί.
Ως πόρτα, ως υποδοχή, ως barwoman, ότι υπάρχει εύκαιρο τέλος πάντων.
Τι κάνει όμως η PR για να μαζέψει κόσμο;
Θα σε πάρει τηλέφωνο να σε πρήξει να'ρθεις στο club να τη δεις.
Θα σου πει το κλασικό "Που είσαι, χαθήκαμε; Έλα από το μαγαζί να πιούμε κάνα ποτό" κ.ο.κ.
Συνήθως μάλιστα τα PR δουλεύουν εκτός Παρασκευής και Σαββάτου. Τότε που τα clubs τις έχουν ανάγκη.
Κι εσύ τσιμπάς, σκέφτεσαι "Για να πάω να τη δω, λες να μου κάτσει;" και βουρ από πίσω σαν το λιγούρη.
Τα πράγματα είναι απλά. Κάθε PR έχει εκατοντάδες μπακούρια από πίσω της να την παρακαλάνε.
Γιατί να κάτσει σε σένα; Κι αν σου κάτσει πόσο θα την έχεις; Αφού κάθε βράδυ έχει 5-10 προτάσεις για πλάκα.
Είσαι λεφτάς; Είσαι κούκλος σε εμφάνιση; Κι αν τα έχεις όλα αυτά είσαι ΤΟΣΟ μαλάκας ώστε να συντηρείς ένα pr
που ξημεροβραδιάζεται στα clubs και στο παίζει βεντέτα; Χάθηκαν οι γυναίκες;
Τόσες άλλες υπάρχουν, που είναι πιο θεογκόμενες και βέβαια λιγότερο ψωνισμένες.
Αλλά εκεί που συχνάζεις....δεν παίζει να τις βρεις. Το θέμα σήμερα είναι απλό.
Βγείτε το ποτό σας με την παρέα σας εκεί που θέλετε και αδιαφορήστε για το κάθε PR-ξέκωλο,
όσο κι αν σας παρακαλάει να τα πείτε.
Αυτή την δουλειά της κάνει. Θέλει να φέρει κόσμο και τους γλύφει όλους. Εσύ μην τσιμπάς. Ασχολήσου με κάτι που να αξίζει.
Όσο για τις γυναίκες Pr καλό θα είναι να κάνουν δημόσιες σχέσεις χρησιμοποιώντας σωστά μέσα προώθησης...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου